10 saker ni kanske inte visste om mig...

♥ Jag älskar färgen rosa, hela mitt rum är rosa, och hälfen av kläderna i min garderob är också rosa, haha.
♥ Jag är inte så förtjust i att vara ensam hemma, har sett för mycket på Morden i Midsummer, hehe.
♥ När jag skriver ett inlägg brukar ajg oftast gå in på andra sidor bara för att. Så det tar ghanska lång tid att skriva ett inlägg.
♥ Jag älskar att göra flickisar, men nu har jag börjat gilla att göra volter mer och mer.
♥ Jag är jättedålig på att plugga, brukar oftast börja lite sent. När vi hade engelska diagnos dagen innan vi hade religonsprov, pluggade jag bara på engelskan, så jag hade en dag på mig att plugga typ 20 sidor... Men jag fick ändå 48/ 50, väldigt bra måst jag säga
♥  Jag brukar typ börja gråta när det blir repor på kameran eller mobilen, ni skulle bara veta när jag tappa kameran i asfalten eller hade min gamla mobil tsm med min två enerationer till baka kamera och hade två repor på den, som var stoa!!
♥ Jag  gillar att skrämmas,men det blir oftast inte så lyckat, dom jag skrämmer brukar oftast upptäcka mig...
♥ När någon skrämmer mig reagerar jag först efter ca 10 sekunder, och snacka om att jag hoppar till och skriker då, kort sagt, jag är väldigt lättskrämd.
♥ Jag bråkar ganska ofta med min syrra, mest för att hon inte vill göra något, bara spela Nintendo och så
♥  Jag har svårt för att sova borta, har typ fobi, men det ska jag ändra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0