Agillity

Tjabatjena!

Jag kom just in från att ha plockat tomater i växthuset.
Tidigare idag har jag och mamma varit på Rusta och titta efter ett bord till mormor och morfar, men vi hittade inget :( Jag ska alldreles nart börja småfixa på en header, vi får se hur det går, är osäker på hur jag vill ha den, men det ska nog gå bra. Funderar även på att ladda upp bilderna från dagen när jag var med Wilma. Jag måste visa  er bilderna från Kolmården också! Så det blir mycket bilder i bloggen framöver =) På lördag ska jag åka på gymnastikläger och sova kvar tills på söndagen, kommer hem vid sju på Söndag kväll skulle jag tro.
När jag har gjort headern (eller börjat) tänkte jag ta med mig Morris ut opch köra lite agillity, var väldigt lämngesedan, men blev väldigt sugen på det. Kommer troligtvis filma så att ni får se hur duktig han är ♥

Tänkte börja på headern nu
Ha det så bra så bloggar jag mera sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0