BRA STATISTIK!

När jag senast tittade in på bloggen hade jag ca 34 besökare, nu ligger sttistiken uppe i 57! Jag är himlans glad, dock är jag några av de 57, för jag har förhandsgranskat några ggr. MEn det är högst 10 ggr. Är superglad, men skulle bli ännu gladare om ni ställde en fråga i frågestunden! Tar bara någon minut, så snälla gör det, skulle bli jätteglad då och ni får ju en länk till eran blogg när ni ställer en fråga! Så kom igen nu!!

Juste, satte in en ny design lite snabbt bara för jag ville inte ha en strandard design.
vad tycker du/ni om den nya desigen?
Kommentera!
Kan du inte se den? Tryck på F5!!

Snart ska jag ev. ut och gå med mamma och hundarna, vi får se. När jag kommer hem ska jag sätta mig vid tv:n och äta min Ben och Jerry som jag köpte igår!



Bilder i repris!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg design Anna! rosa såklart! :) <3

2011-08-21 @ 20:26:21
URL: http://roslagsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0