♥♥♥ Canon Eos7D ♥♥♥

HEJ HEJ BLOGGEN!!
Och nu till rubriken...

JAG HAR VUNNIT EN CANON EOS7D!! ♥♥♥
Är så himlahimla glad! Nackdelen är att den inte har kommit än, men kan fortfarande inte tro att jag vann den! så det kommer bli asmyckety bilder här i bloggen framöver!! Jag tänkte även vänta en anning med designen tills jag har fått kameran, så att det blir finare bilder osv.

Nu ska jag kila iväg till Rebecca så ni får ha en trevlig lördag så hörs vi senare =)=)

BYEBYE! ♥

En blondin kommer in i garnaffären:
- Jag skulle vilja köpa gardiner till min PC!
- Man ska väl inte ha gardiner till en PC?
- Men hallå... Jag har ju Windows!

HAHA! Vill ni se mer roliga historier här osv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0