Dag 2 – Mina kompisar.

Jag kan säga en sak om mina kompisar- dom är bäst!
De kompisar jag är med mest är Moa och Martina, fast jag är nog allra mest med Moa, eller nej, eller jo. Sen brukar jag även va med Wilma, Magda, Kalle. Men nu i sjuan kommer jag även att  få nya kompisar, eftersom att jag ska byta skola. Jag har känt Moa så länge jag kan minnas, men runt 3:an och fyran tror jag att det var, var vi typ värsta fieénder! Haha, i 5:an hade vi inte så bra kontakt, men vi pratade men träffades aldrig på fritiden. Men det var nu i sista termminen på sexan vi blev som kompisar igen.
Mina kompisar och jag brukar göra en massa olika, roliga saker, bada, baka, fota, spela kort, sitta vid datorn och mycket mer, i skolan brukar vi typ gå runt och prata, klättre i snöhögarna (det gr jag mest med Moa eftertersom att det var hon och jag som var "töntiga" och hade täckbyxor på oss iår=) Wilma hängde också på ibland. Vi gör en massda olika saker och jag älskar mina kompisar, vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dom.


Moa på bussen hem efter något museeum.
Mobilbild därför dålig kvalite

Som ni ser så har hon långt hår i verkligheten

ett bevis på hur kul vi har tsm, ritar varandra i ansiktet med whiteboardsbennor, haha!
'
Moa blev en gubbe och jag dalmatin



Magda (tagen med gammla kameran=dålig kvalite)

Wilma, Vilma, Fille och Elin


Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0