Dag 7- Min bästa vän

Jag kan omöjligt säga venm som är min bästa vän. Moa har jag känt så länge jag kan minnas, har föest minnen med henne och vi har alltid kul tillsammans. Martina är supersnäll och jag kan lita på henne. (Det kan jag på Moa också, men jag tänkte att det var roligare för er att läsa om det stod olika på varje person och inte samma hela tiden)  Wilma har jag känt ganska länge, halva mitt liv typ, också en jättesnäll person, vi "bråkade" för ett tag sedan men jag är väldigt glad över att vi "hittat tillbaka" till varandra. ALva och Hannah är också supersnälla och roliga, dom kommer från gymnastiken, jag har inte känt dom länge alls (framförallt inte Alva, Hannah har jag känt i ca 1 år) men jag känner ändå att dom är så himla snälla och roliga så att dom MÅSTE få stå med på "listan"

Jag gillar verkligen mina kompisar och är superglad över att jag fått lära känna er. Men det är väldigt svårt att sätta ut någon som är min bästa-kompis. Det skulle både kännas väldigt taskigt mot dom andra och sen har jag svårt att välja och jag vill igentligen inte välja en person heller, vad taskigt mot dom andra!

Just nu går det inte att ladda upp bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0