Good moorgoon

Tjoflöjt mina vänner! Jag vaknade för ca 20 minuter sedan, vaknade när Tilda klädde på sig... det för inte så mkt eftersom att jag snart ska börja gå upp tidigt, när skolan börjar. Om jag ska vara riktigt ärlig ska det bli ganska kul, med tanke på att jag börjar på en ny skola, och i en ny klass, dock är typ en tredjedel från min gamla klass :) men lite nya människor blir det iallafall. Idag ska vi åka hem :( det vill jag förstås inte men när vi kommer hem ska vi åka ut till landet och då ska jag fråga Moa om hon har lust att komma ut ngn dag, vi bestämde jättemånga saker i vintras som vi skulle göra i sommar, blå åka ut till varandras landställen, men det har inte blivit av, så då måste ju jag fråga henne om hon vill komma ut någon dag! På torsdag ska jag ÄNTLIGEN åka till doktorn med min lilltå, den är i baklås, alltså det går inte att böja den! Min teori är att den har brutits och sen läkts ihop fel, men jag har aldrig haft så ont i min tå som man har när man bryter en tå... vi ska hursomhelst åka och titta vad som är så tokigt med den. På hemvägen idag ska vi stanna vid Söderköping och äta glass på Smultron stället, det är en stor glass restaurang som finns där, det finns väldigt stora glassar där! Goda är dom nog också! Nu ska jag ta och fixa iordning min frukost, o'boy, haha! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0