Knasigt + dag 4 och 6

Tjaba tjena hallå!
Jag upptäckte nu att alla inlägg och så inte kommit upp på bloggen, eller så är det jag som bara har inbillat mig att jag gjort några, hehe. Just nu är jag i Linköping för er som har missat det. Vi har det jättebra och superkul. Igår tillbringade vi hela dagen på stan och hittade mycket skojjigt, fick med mig tre tröjor från Gina Tricot hem för 127 kr, mammas pengar =) ett av de linnen jag köpte kostade i vanliga fall 129 kr, men nu bara 29, snacka fynd!! Sen hittade jag ett par svarta stuprörsjeans för 500:- också mammas pengar, haha! Sen hittade jag mecket mer, bilder på allt kommer upp på måndag skulle jag tro=) Nyss kom pappa som varit hemma sen vi åkte, men haft sällskap med doggisarna. Men jag tänkte göra de dagar jag missat i dagskalendern nu så ni får ha det så bra!
_________________________________________________________________________________________

Dag 4- Det här åt jag idag

Till frukost drack jag oboy och åt fil och flingor. Sen till lunch åt jag pannkakor på Kolmården=) Dagen avslutades med Tacos.

Dag 6- Min dag
Först så vaknade jag (intresseklubben antecknar!) vid halv åtta (ingegerd väckte mig för jag tänkte att det kunde vara kul att se hur tidigt Tilda vaknar.Då satte på mig min ziperall, sen satte jag mig i soffan och halvsov. Sen gjorde jag iordning min breakfast, O´boy, haha! Sedan tror jag att jag satte igång datorn i tv:n, guldfiskminne, haha. Sen iallafall såg vi (Tilda och jag) Flyg 29 saknas, ganska bra serie faktiskt. Sen böt jag om och lite sådär och sedan tog vi taxin (Magnus skjutsade oss) till Busfabriken. Det gick superbra på trampolinerna som dom har där, gjorde  pikhalvskruv och lite volter mm. Sen frågade mamma om jag inte kunde testa rodat flickisflickis för som har fyra trampoliner och två är mitt emot varandra med en liten "gång" emellan, så sprang på ena, gjorde inhopp, satte händerna på kantskyddet och landade med fötterna på trampolinen och gjorde två flickisar, inte så svårt. Fast om jag ska vara ärlig tror jag inte att ni fattade så mkt av vad jag sa, tur att mamma filmade! Kan lägga upp alla filmer och sånt när jag kommer hem. Sen var vi där i 3 timmar och vi körde kull, Tilda och jag alltså, ganska kul eftersom att det är SÅ STORT! Nackdelen är att det är så mycket tunnlar som är väldigt jobbiga at komma igenom när man bara hart shorts på sig, sen är ju tunnlarna ganska små också... Nog om det nu. Sen vid halv 2 åkte vi "hem" (Till Ingegerd och Magnus alltså) och åt pannkakor och duschade och sedan tittade vi på resten av Morden i Midsummer som vi såg början på igår, The Fisher King hette det. Sen åkte Ingegerd, jag och Tilda och såg på bio, Proppers Pingviner hette den och den var superbra! Och rolig var den vberkligen, måste ses om, pappa måste verkligen se den, hans humor rakt igenom, tyckte jag och Tilda. Sen gick vi vidare till Bosses glassbar och Tilda och jag fick en "Barnens glass" i var och det var jättegott! Jag blev verkligen supermätt, men gott var det. När vi kom hem tittade vi på Merlin och sen satte jag mig vid datorn. Sen var det dags för middag och det var gott, vet inte vad det hette. Sen fick jag tillbaka till datorn och chattade med Elin på fb. Sen började vi titta på Bond och det gör vi fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0