Vad gör jag uppe såhär tidigt....

...Jo, jag har sjungit för Tilda som har amnsdag idag,  fast det är ju ganska bra om jag börjar gå upp tidigrae nu eftersom att jag måste gå upp tidigt när skolan börjar, typ vid sex, fast idag gick jag upp kvart i åtta.SÅ det blir nog bra, men jag verkligen inte vad jag ska göra nu fram till halv tio,  å det är "långfilmen"i "Sommarlov"Men jag kan ju försöka få någon ordning i stilmallen iallafall, sen kan jag ju läsa, blablabla.

Igår så åkte jag med Rebecca och badade vid fem och sen åkte vi hem en kvart senare för att det var kallt och fanns inget att göra, så vi åkte hem till henne och skulle försöka fixa någon blogg, men vi gjorde typ två stycken brar för att vi var duktiga och glömde bort lösenordet, och nej, jag kommer inte ta bort denna blogg, den kommer att vara precis som vanligt =) Sen gick jag hem och åt, kyckling, ris och currysås, gott.  Sen målade jag naglarna, knallrosa och sedan stack jag hem till Rebecca, och när jag hade vart där i typ tio minuter ringde mormor och sa att dom hade fått min ziperall!! Den är så himla jätteskön, bara lite stor, men aja. Sen gick vi och badade, jag blev iputtad, men vi badade i ca ien minut för att det var kallt, enligt Rebecca. Så vi gyck och hoppade studsmatta istället, jag testade bla hur många saltosar (bakåtvolter) jag kunde göra, och medans jag höll på och voltade gick Moas föräldrar förbi, och sa hej, och jag hörde inte, så sjag skrek hej efter dom istället, hehe. sen gick vi in och försökte få någon ordning med bloggen, men det gick inge vidare, men vi fick till en iaf, och en header och en bakgrund.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vi ska äta tårta, eftersom att Tilda har namnsdag, sen vet jag inte, ska testa en grej på studsmattan, sen vet jag inte mer. Tvätta håret ska jag göra också.

Men nu ska jag försöka få någon ordning i stilmallen.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0