About me...

Hejsan!
Jag heter Anna och är tolv år, fyller tonnåring i September. Jag har som ni kanske förstår gått ut sexan och i Augusti ska jag börja på en höstadieskola, det kommer både bli kul och lite läskigt. På min fritid träffar jag kompisar, den person jag är mest med heter Moa och henne har jag känt så länge jag kan minnas. Sedan har jag en massa andra vänner, Martina, Elin, Wilma, Alva och Hannah, både Alva och Hannah känner jag från gymnastiken. Som ni kanske förstår så tränar jag gymnastik, det gör jag tre gånger i veckan, och det trivs jag väldigt bra med=) Orientering håller jag också på med, men inte lika mkt, tyvärr. Fotograferar gör jag väldigt mycket på min fritid, jag fotar med min systemkamera, Canon eos 7D för att vara exakt.

Jag är typ alltid glad och mina kompisar tycker att jag är rolig, och det kan man ju inte vara ledsen för, snarare väldigt glad. En av mina kompisar beskrev mig som en semla, söt och snäll, det blev jag ju väldigt glad över, hehe. Jag bjuder på mig själv och har inte så svårt för att säga något till främlilngar, men är gansak blyg när det gäller att prata med personer i min egen ålder, ganska konstigt.
Men nu vet jag inte alls vad jag ska skriva mer så ni får nöja er och sedan finns ju blogresponse också, det går alltid at kommentera också om ni känner för det så svarar jag på din blogg eller i ett inlägg.

HEJDÅ!
// Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0