En bra dag

Hejhej allihopa! Denna dag har varit väldigt bra, pappa och jag åkte ut till landet, Martina kom, vi bada, vi fikade två ggr samma timme, vi spelade krocket, jag badade, vi åkte hem, åt pizza, köpte biobiljetter tills imorgon, Tilda och jag hoppade studsmatta och jag krattade upp äpplen och nu sitter hela familjen och tittar på Morden i Midsummer. Juste, jag fick första kommentaren och Morris simmade och hämtade ett äpple som Kajsa slängt i från bryggan, helt frivilligt, jag tittade inte ens på- eller så något! När jag vände mig mot vattnet såg jag Morris simma ut, superkul att han vill simma. Alltså Kajsa och Morris är hundar för er som inte vet det. Men jag tänkte berätta mer imorgon och lägga upp lite bilder och sånt! Men jag är helnöjd med dagen men nu blixtrar det så jag måste stänga av internet och så! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0