Hemma från stan

Hejhej! Kom hem från stan för inte då länge sen. Hittade inte så mycket mer än en vitamin dryck. Jag kände mig tvungen till att testa om den går god eller inte. Jag tycker att den som jag köpte var väldeigt god. Jag köpte den med smaken Citrus och fläder tror jag Först gick Ingegerd och jag runt i olika affärer, en smyckes butik köpte örhängen åt Tilda, H&M (hittade ingenting, provade ett par haremsbyxor men det såg verkligen ut som jag hade en stor fet blöja på mig :( som ni kanske förstår köpte jag inte dom. Sen gick vi in på åhlens men hittade inget där heller :S sen gick vi till Intersport och letade namnsdags present åt Tilda, men gick ut tomhänta. Sen gick vi till Expert och tittade på lite allt möjligt, bla mobiler, systemkameror (<3) och datorer. Sen gick vi till frissan som Tilda klippte sig hos och väntade tills hon blev klar, och hon blev jättefin! :) sen gick vi och fikade. Jaguu åt en kam och drack Loka vattenmelon. Sen efter att vi fikat begav vi oss hemmåt. När vi kom hem gjorde jag mat åt Kajsa och Morris, sen gick jag ut och satte mig i min fotölj i poolen :) det är verkligen superbra väder för att ligga i poolen och bara va :-) Men nu ska jag bada med Tilda innan hon hotar med att vända uppochner på min fotölj, då som ni kanske förstår blir både jag och min mobil blöta!!! Och nu kanske ni fattar att jag mobilbloggar :) därför blir det inga.bilder, det går inte att ladda upp bilder när jag mobilbloggar. Men det går nog ingen nöd på er hoppas jag ;) TJINGELING! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0