Lalalalalalala

Hejhej! Sitter och snackar med Magda. Har lurat henne att jag har värsta bra idén om hur jag ska reta henne i höst. Mohahahaa, ingen rolig skola utan att retas med Magda! Fast egentligen har jag ingen idé alls, men jag får säkert det när det behövs, annars får jag reta någon annan, om jag måste, Maga är roligast att reta, haha ;) det är inga taskiga skämt, hon fattar ju att jag skojar! Hoppas jag! Annars får hon förstå det nu! Jag somnar snart så jag avslutar inlägget nu! Godnatt sov gott!!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Haha, ja vad ska man annars göra i skolan om man inte jävlas med folk ;-D

2011-07-29 @ 13:59:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0