Slappardag idag

Tjabatjena allihopa!

Igår vid halv elva tiden kom vi hem från våran en och en halv veckas semester och då satte jag igång internet och tittade på vissa bloggar och läste de lesta inläggen som jag missat, isället för att packa upp, hehe. Men sedan fick jag ta tag i resväskan och packa upp, mina grejsimojser som jag hade  med mig packade jag upp i morse ftersom att jag inte orkade. Vid kvart över tolv somnade jag. Idag vaknade jag vid halv tio och då satte jag igång datorn som vi har i tv:n och tittade på de flyg 29 saknas avsnitten jag missat, riktigt grym serie detdär asså! Sedan gjorde jag mig iordning och packade upp det sista sedan hade jag tänkt duscha Morris men det fanns inget hundbalsam så jag får göra det senare. Så jag gick ut och hoppade på den dyngsura studsmattan som är superbra när den är blöt, bara lite hal :S Sedan tittade jag på ett tråkigt avsnitt av SommarMord och sedan åt jag lunch nu ska jag titta å ett play avsnitt av  Morden I Midsummer=)
Välkommen till min nya blogg föresten=)


Gammal bild på mig, men tumme upp för en slappardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0