99 frågor

1. Vem är du? Mig själv
2. Ålder: 12
3. Personlighet: Glad, snäll, rolig, busig osv
4. Sjärntecken: Jungfru
5. E-post:Inte ens jag är så dum och ger ut den!
6. Jag kommer från: Sverige :D
7. Jag bor: Samma svar som på fråna 5!
8. Mentalitet: vad är de? hehe
9. Civilstatus: Singel
10. Spel?: Monopol är ju ganska kul
11. Mac eller PC? Mac!
12. 1024*768 eller 800*600?: Ursäkt?
13. Internet Explorer eller Netscape? vet inte vad netscape är så internet explorer
14. Din bästa egenskap: Glad och snäll kanske
15. Din sämsta egenskap: Envis och supersur när jag är sur kanske?
16. Husdjur: Två hundar,  en hamster
17. Familj: Mamma, pappa, och syster
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Alla skulle jag tro
19. Kroppsdel du tycker bäst om:Benen, annars håret
20. Jag sover: I min rosa pyamas i min säng?
21. Djur jag är lik: Apa kanske
22. Tror du på något?: Nixit
23. Frisyr: Hätsvans eller rotfläta
24. Hårfärg: BLOND!
25. Ögonfärg: Blue
26. Längd: 15 någonting
27. Vikt: Den du!
28. Skostorlek: Den du
29. Gillar: Flickisar och lite andra bra saker
30. Ogillar: Mobbning, brå och stora läskiga hundar med vassa tänder
31. Favoritmat: spagetti och köttfärssås :D
32. Favoritglass: magnum eller Ben och Jerry´s Baked Alaska
33. Favoritdessert: Något svalt typ något glassigt eller så, haha!
34. Favoritpizza: Hawaii
35. Favoritdryck: Mjölk, saft, vatten och sprite
36. Gillar du godis? JAAA
37. Isåfall vilken sort? ALLT!!
38. Min favoritdrink: Sprite, Ramlösa och saft bål!!!
39. Min favoritfilm: Spy Next door
40. Min favoritdag: fredag-Lördag-dagen
41. Min favoritklädesplagg: Bra fråga, min Ziperall kanske
42. Min favoritbok: Godnatt Mister Tom!
43. Min favoritmusik: MASSOR!
44. Min favoritlukt: Vet inte
45. Min favoritblomma/planta? haha, har ingenaning
46. Öl eller vin? dricker inte sånt ;)
47. Liknar du en kändis? Nope
48. Senast köpta skiva: Fick en av mamma förra veckan, annars var det det Calles skiva, julen 20099 tror jag! 
49. Senast film på bio: Poppers Pingviner
50. Bästa låten i världen: vet inte
51. Senast lästa : En dum bok på engelska som jag läser fortfarande, kommer inte ri,ktigt ihåg vilken den förra var...
52. Favoritförfattare: ingenaning
53. Skriver du dagbok? nej men bloggar :)
54. Bästa årstiden: Sommar och Vintern! Höst och vår är också bra, men fyller liksom år på hösten satt...
55. Älsklingsfärg: ROSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
56. Skulle aldrig ta på mig: Ett par kallingar, haha!
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
58. Blev du det? har inte blivit något än
59. Brinner för: Gymnastik och foto kanske
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil
61. Katt eller hund? DOG!
62. Har du nån nojja? Kan du ta det en gång till?
63. Fobier? Blod, mörker
64. Deppig eller glad? GLAD
65. Politiskt insatt? Det där fattar jag inte
66. Värdesätter du ärlighet? Fattar inte, I´m blond you know!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Vet inte riktigt
68. Är det ok med vita lögner? kanske
Har ett spel som typ heter "Den glade Myttomanen"
70. Har du pojkvän/flickvän? Nixit
71. Är du kär? Nepp
72. Hur tidigt stiger du upp? De beror på om de är skola eller inte
73. Är det bra eller dåligt? haha, vet inte..
74. Vem/vilka vet mest om dig? vet inte riktigt
75. Gillar du att slåss eller? Det beror på
76. Vad har du på dig just nu? Chinos, linne och bolero
77. Vad ska du göra ikväll? Gå och sova
78. När var du senast riktigt full? Har aldrig varit de! ;)
79. Är du seriös? Häer är jag det men inte på MSN
80. Hur många väskor äger du? Ska jag börja räkna?
81. Hur många bilar har du/ din familj: en
82. Hur många biologiska syskon har du?är det ett sånt som har samma mamma och pappa? Ett isånna fall
83. Isåfall, vad heter de? Tilda
84. Hur många timmar sover du per natt?Vet inte riktigt
85. Vem är snyggast i världen? Vet inte
86. Vad är du allergisk mot? Nothing
87. Ska du duscha idag? nej
88. Vad är det för veckodag? Onsdag
89. Vad är det för datum idag? Bra fråga
90. Vad gör du nästa år? Vet inte
91. Är du likgiltig?Ta det igen
92. Hårdrock eller synth? vet inte..
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? både och
94. Har du utländska föräldrar? nej
95. Gillar du att laga mat? ibland
96. Märkeskläder eller secondhand? inte secondhand!
97. Hur många par skor har du? tre-fyrta tror jag
98 Vem är snällast just nu? alla!
99: Var har du ont? I min lilltå som är i baklås

Snarkkk
ZzzzZzzzzZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0