I skooolan

Hejhej! Just nu är jag och min klass, faktiskt hela laget på högstadieskolan som vi är på varje vecka, fast det är nog inte hela laget, jag vet bara att det är två sjuor och en åtta som är här, hehe. Idag så ska jag till sjukgymnasten vid halv ett, så jag behöver bara va med på engelskan i en kvart. Sedan missar jag sista lektionen också för jag hinner inte tbx. Så det är ju väldigt skönt!! Ikväll har jag gymnastik också, det blir kul, jag hoppas verkligen att Hannah kommer för jag har saknat henne massor!! Nu är vi dessutom bara 9 i laget, och vi måste vara 8 för att få tävla... Men nu ska jag börja gå till lektionen- matte... Vi ses/ hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0