Jag körde flickis, aha aha, jag körde flickis oyee

Här sååååååhäääääär glad!
Har ju vägrat i stort sett hela terminen, och nu idag klarade jag det! Superglad!!!

När jag kom hem från tävlingen åt vi middag och sedan gick Tilda och jag ut och hoppade studsmatta. Jag fotade henne och hon mig. Bilderna blev bra så jag visar nog upp dom här på bloggen någon dag =)=)
Men nu ska jag börja plugga engelska som jag har tills på Onsdag och sedan baka tror jag, och manualen får vi ju inte glömma, hehe.
Bjder på två ursnigga bilder från i fredags

Älskar bilden, haha

Kommentarer
Postat av: Josse

jag har åckså inte kunnat köra flickis men typ förra veckan klarade jag det :D

2011-09-19 @ 15:25:24
URL: http://jajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0