Typ något

GÅRDAGENS VILL HA: MIN KAMERA!!!
GÅRDAGENS KLÄDSEL: Chinos, linne, långärmad randig tröja

GÅRDAGENS SMINK
: Asså jag kan verkligen inte sminka mig!!!
GÅRDAGENS FRISYR: Två flätor- en inbakad fläta- utsläppt 
GÅRDAGENS HÄNDELSE: Mamma ringde hon som ringde och sa att jag vann kameran, haha
GÅRDAGENS LÅT: Vet inteee
 

GÅRDAGENS PLANER: Skola, cykla hem, plugga och lite sånt dära
GÅRDAGENS SAKNAD:MIN KAMERA; Ingegerd och Magnus typ

 

GÅRDAGENS DUMMASTE: Lärarna som gav oss läxor
GÅRDAGENS DROG: GLASS
 

GÅRDAGENS ROLIGASTE: När jag såg mina och Rebeccas grovt misslyckade muffinsar kanske, haha!!GÅRDAGENS FAVORIT: Chefen som ´sa att hon skulle ringa imorgon och säga vart kameran är ngn stans!!!GÅRDAGENS KÖP: Nada 
 

GÅRDAGENS GODIS: Chokladbitarna i glassen
GÅRDAGENS HUMÖR: Glad och sprallig typ
GÅRDAGENS ORD: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0