Ge mig min kamera och gör mig till kuung...

↑Haha, liten driv rubrik om man ska säga så.

Hej på er mina kära läsare!
Jag är jätteledsen för att det blev så himla dållig uppdatering igår, men jag orkade faktiskt inte sätta mig vid datorn igår, ovanligt, haha. Men igår så gick jag upp typ kllockan 6 och tvättade håret, åt frukost och lite andra saker. Sen åkte jag till skolan vid kvart i åtta med Moa och Joanna. Då hade vi biologi, matte och något annat som jag inte jkommer ihåg i en kvart. Sedan hade vi skolfoto. Det gick no´g ganska bra, och jag tror att jag blev bra på bild, jag fick stå upp för första gången i mitt liv!! Sen så var det lite lyckat för fotografen som tog klassbilderna hade likadan kamera som ska komma till mig snart, lite roligt va?! (menar absolut inte med att skryta, det var bara jätteroligt! Sedan måste ju alla få vara glada!) Sen så hade vi lunch och sedan idrott. På idrotten så körde vi spökboll och det var jättekul =) Idag så hade vi Svenska och då lekte vi leken fruktsallad, klockan fem över åtta på morgonen, haha. Sen skulle vi kasta runt en griaff och ställa fråor till den man kastede den till. Sen hade vi ngt som jag inte kommer ihåg, sedan hade vi engeslka och gjorde lite övningar och sedan åt vi lunch. Det var inte så gott men det gick att äta iaf. Sedan hadfe vi matte och vi fick våran första läxa för denna terminen. Efter skolan var jag med Moa och då gjorde vi lite matte, tittade på youtube och fotade, sedan kom ävem Joanna och fotade oss. Sedan hade jag gymnastik och det gick bra, vi körde lite fristående och hoppgrop, roligtroligt=)
Nu ska jag och pappa åka och handla tills imorgon då jag ska på utflykt, berättar med sedan =)

Hejdå!

Bild jag tog för länge sedan men blev ganska nöj med fast att den blev suddig


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-26 @ 01:07:42
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0