Hos Rebecca

Tja!! Just nu sitter jag hos Rebecca och tittar när Frida (beccas storasyster) försöker dra ut en tand på Lias (Beccas lillasyster) kompis, och dwt gör inte ont på henne!! Vi har precis fikat och just nu sitter vi och tittar på facebook, eller hon gör det, jag bloggar ifrån henne iPhone. Idag har vi typ tittat på Sunes sommar, ätit lunch, tittat på mer film, "pysslat", fikat och nu så sitter vi vid datorn/ mobilen :) vad vi ska göra sen vet jag inte riktigt just nu, men vi hittar säkert på ngt. Jag tänkte bara uppdatera er och bloggen lite och säga att det vore jätteskojigt om ni kommenterade oftare osv. Det är ju roligare och blogga om man får kommentarer då och då, ni som bloggar själva håller kanske med mig. Nu ska jag sluta döda Rebeccas mobilbateri!! Ha det bäst så ses vi om ett tag! Tjoflöjt!! Vad ska ni göra idag eller vad har ni gjort idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0