Lagom bra sprunget

Tjaba Tjena! Kom hem från en orienteringstävling för några minuter sedan, gick väll helt ok. Gick väldigt segt, sprang inte så mkt eftersom det var så mycket kompasskurs och sen missade jag min start också. Blev lite fel ned tiden kan man nog säga... annars gick det helt ok. Just nu håller jag på att somna för jag är helt slut, låter kanske lite konstigt eftersom att jag inte sprang så mkt, men jag sprang väldigt mkt på slutet (mellan typ 5- 11 kontrollen) och deb gick jag upp tidigt också. Men jag måste hjälpa Tilda att bygga upp hennes prinsseslego stad som jag tog ner igår, hehe. Sen ska jag kanske höra av mig till Martina, beror på hur mkt klockan är. Ikväll ska jag kanske baka något också, troligtvis kladdkaka eftersom att den är slut :( Nu måste jag hjälpa Tilda... Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0