Linköping!

Tjoflöjt allihopa!
Idag ska jag, mamma och Tilda åka till Linköping där Ingegerd och Magnus bor. Pappa kan inte följa med eftersom att han jobbar, men troligtvis kommer han ner på Lördag och tar med oss hem på Söndag=)  Eventuellt åker vi till Söderköping ochkså och äter glass på Smultronstället! Vi ska gå på Busfabriken tror jag (Trampoliner!! ) och Kolmården (vet inte riktigt hur det stavas) och gå på stan och en massa annat kul! Vi tar säkekert en sväng till Bosses glassbar också hoppas jag, dom har jättemycket kulglass =) Det blir säkert jättebra, det är synd att inte pappa följer med bara! Vi åker först buss till tågstationen och sedan åker vi tåg till Linköping =) Och när detta inlägg publiseras sitter jag nog på bussen eller väntar på tåget, jag har ingen aning, hehe. Vi åker nog med tåget klockan tolv, så vi är framme runt två=) alltså sitter jag på tåget nu=)

Vi hörs!

Ganska gammal bild som ni kanske ser, bilderna är tagna med min
 gamla dåliga Samsung kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0