Monday Moooorning

God morgon allihopa!!
Om ca tio minuter ska jag börja klä på mig osv, för att möta upp Moa och Joanna tjugo i. Igår var det gymnastikträning för min del, gick ftiskt väldigt bra om jajg ska vara ärlig, klarade frivolt- hjulning på tumbling kommer inte ihåg om jag gjort det förut, men första gången denna termin iaf. Sedan gjorde vi lite handvolter och handvolt-frivolt på trampolinen och Emma sa att jag skulle hålla ut ljushoppet innan jag körde min volt, så jag tror att jag gjorde det, bara det att jag inte gjorde volten, haha! Så jag typ höll ¨på att kraschlanda men jag fick lite kontroll iaf och slog para i ena sidan av pannan i tjockmattan, sså det gjorde inte så ont, fast det gjorde ju lite ont eftersom att jag hade ganska mycket fart och sådära. '
Nu ska jag gå och börja göra mig iordning tror jag. Vi hörs efter skolan vilket borde vara runt halv tre!
Hejdå!

'
Bild från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0