Morgon planer!

Tja tja bloggen!
Just nu sitter jag i soffan, har precis gått upp, vi har sovmorgon till 8.30 idag. Väldigt skönt, dock måste Moa och jag åka hemifrån runt 8, bara för att vi ska till biblioteket. Sen ska vi hs data med Marcello (stavning?) och sen äter vi lunch och sedan slutar vi=) Det blir troligtvis int så bra uppdatering idag, för efter skolan ska jsg ev, va med Moa och Joanna tror jag. Sen ska jag på Rebccas lilla poolparty, det är värsta poolpartyväder ut, hosthost.
Tack så jättemycket till alla som har röstat på mina designfrågor, och stot tack till er som frågat något i frågestunden!! ←Läänk! Vore glad om några fler också ville ta sig tid att rösta/ fråga!

Nu ska jag gå och göra frukost, hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0