Satan vad bra detta kommer bli ♥

För att på Torsdag ska jag bada med klassen, kanske inte så kul då men bättre än att ha spanska iaf!! Sedan kommer Ingegerd och Magnus på kvällen och jag har träning ♥♥ PÅ fredag ska jag bort på "middag" kommer också bli jättejätteroligt, förhoppningsvis har min kamera också kommit ♥ Hoppas VERKLIGEN det, går inte att beskriva hur mkty jag vill ha den!! Sedan på Lördag ska jag springa orientering- kortdistans(♥) och sedan när jag kommer hem ska jag få ett paket och sedan efter middagen så ska jag få öppna resten av paketen!! Vet dock inte vad jag vill ha för middag ännu, något gott iaf och hallonmousse till efterrätt =) På Söndag har jag träning igen och kanske ska träffa ALva (♥) beror på när Ingegerd och Magnus åker hem.

ALLA BILDER FRÅN WEHEARTIT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0