Tjenixen trixen

Hejsan allihopa!
Idag har jag som vanligt varit skolan, var väll helt okej. Imorgon ska vi ha tre lektioner på en högstadieskola... Kemi, matte. och teknik, vi får se om jag överlever, alla är ju så stora där! Fast i slutet av sexan var vi där en hel dag och repeterade en teater och sedan på kvällen hade vi uppspel. Men blablabla. Fick även två läxor idag, en spanska- 20 glosor och sedan ett mattepapper vi ska kunna. Så jag måste verkligen snart gå och plugga! Men men, det får man tåla.

Sedan kan jag berätta att snubben fortfarande inte ringt om kameran =( Men mamma ringde hon som ringde och sa att jag hade vunnit, och hon var tydligen på resandefot just nu men hon ska ringa imorgon sa hon och berätta vart min kamera håller hus, den måste ju verkligen komma snart!! Kommer den inte innan min födelsedag dör jag! Jag måste ju få ha den då!

Nej, nu ska jag gå och plugga.
Ja, vi hörs lite senare!


Bild i repris bara för att det inte går att ladda upp bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0