Allmänt babbel Fotat lite ändå 8 oktober 2011 Sa ju kanske innan att jag skulle lägga undan systemkameran tills ett skärmskydd kommer, men stod inte ut utan kameran, så jag tog upp den iallafall.Min gammla klass </3 Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0