Hejhej!

Sitter för tillfället hemma hos mormor och morfar. Gick genom stan hem idag och tittade in på Expert på lite objektiv mm. Kikade lite på mobilerna som jag skrev om igår. Gillar verkligen Samsung Galxa s2 modellen, vet dock inte om den är så bra... Om en kvart ungefär ska jag åka till gymnastiken, ska först hem och hämta lite saker, hårsnodd och skor mm. Tar även med mig datorn och ev. kameran till träningen för att sedan kunna ta med mig de prylarna hem till mormor och morfar sen efter träningen, mamma och pappa kommer hem sent.
Men nu ska jag kila och byta om lite snabbt.

Psst, jag vet att det inte går att kommentera! Jag vet inte vad som är fel, men ska fixa det så fort som möjligt!





Bjuder på lite arkivbilder så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0