Info

Hej. Jag har märkt att det inte går att kommentera och det har ju intr fungerat på länge. Igår vet jag inte om jag tog rätt eller fel beslut, jag har iallafall gjort en ny blogg. Jag kommer vara aktiv på båda bloggarna i ett tag och sen om det inte går att kommentera kommer jag byta till nya bloggen helt. Jag hoppas det kommer gå att kommentera snart och då kommer jag troligtvis komma tillbaka. Jag är väldigt nöjd med denna blogg så det känns inte kul att behöva byta. Jag hoppas att ni kommer flytta med till nya bloggen. Jag kommer somsagt vara aktiv på båda ett tag och se om jag verkligwn vill byta. Samtidigt känns det tråkigt att driva en blogg som det inte går att kommentera på. När jag kommer hem ska jag försöka maila blogg.se och fråga vad det är för fel. Den nya bloggen heter canonflickan.webblogg.se Jag hoppas att ni hänger med och att jag böy bara för att det inte gick att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0