iPad?

Funderar verkligen på att börja spara ihop till en iPad 2. Egentligen skulle jag kunna spara till en Samsung Galaxy Tab 10" Men vill inte alls ha en likadan som Tilda har... Jag tror inte ens att hon skulle tycka om det och tänk om någon får en repa eller så och det skulle vara ganska tråkigt också, samma spel (båda laddar ju ner från Market). Tycker det vore roligare med en iPad eftersom att den verkar lika bra, och sen är ju Appel ett grymt bra märke. Men vi får se vart detta slutar. Skulle ju spara till en systemkamera för två år sen och det gick ju åt skogen... Fast sen skulle jag ju fått en i födelsedagspresent men sen vann jag ju en, hehe. Skulle kännas otroligt coolt att spara ihop till en iPad helt själv också, haha!


???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0