AlaAnna ~ Foto, Vardag & gymnastik~
Jag fattar inte vad som är fel!!
Alltså det går inte att kommentera!!
Det är något som är fel, väldigt mycket fel dessutom!
Nu ska jag gå och plugga igen och sen ska jag fixa så att det går att kommentera!
I värsta fall så får jag göra om designen, men det gör inget, för jag är jättesugen på det :)
Om någon vet hur man gör så tycker jag att ni så tycker jag att ni får berätta det via Blogresponse NU!

Vi ses senare och då SKA det gå att kommentera, blir ju galen!
IB

Hej! Nu verkar det som att det går att kommentera!! Vilka jättefina bilder du har lagt ut - kanonbra! Men usch vad läskigt med jordgetingar....

Cassie ^^♥

Vad duktig du är på att fota! Gillar verkligen din header :D!



---------

Vill du bli länkad?

Klicka då på länken här nedan (en snabblänk) och tipsa mig om 5 filmer.



http://kakornas.blogg.se/2011/october/new-movies.html#comment



Hoppas du får en bra lördag!

Merri

Fin blogg du har!!

haft en härlig dag??

Kram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress