Kemi

Hejhej! Sitter just nu i kemisalen och väntar på att vattnet ska filteras, ganska tråkigt, men jag har ju mina kompisar och Internet, haha! Sen har våran kemilärare som heter Stellan sagt att vi ska få andas in helium idag också, superkul!! Efter skolan idag så ska jag gå ner på marknaden som är idag. Jag ska köpa remmar och brända mandlar! Gottgott. Jag tror att jag ska ta med mig lilla kompaktkameran ned mig net, systemkameran får stanna hemma. Stackars den, haha. Just nu går alla runt och är överlyckliga över att vi ska få andas in helium! Men det ska bli galet roligt, har gjort det en gång tidigare och det var kul :) Men nu ska jag gå och hjälpa Moa. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0