Måndag

Hejhej!
Sitter och tittar på Snobben♥, haha. Det var väldigt, otroligt länge sen jag såg det.
När jag kom hem från skolan runt tre satte jag mig och pluggade spanska så nu kan jag det, Lago, chuidad osv. Idag i skolan hade jag vanliga lektioner, mentorspass, biologi (fick B förresten på Biologi provet!!), so, matte och svenska. Imorgon lär ju dagen rulla på som vanligt och sen på onsdag så är det Marknad =) Jag tror jag jag ska gå med Moa och några fler. Jag tar inte med mig systemkameran men min gamla hänger nog med skulle jag tro. Vi får se.
Nu tänkte jag plugga lite mer spanska och sen ska jag ev ut och springa, jag måste ju klara av att hänga med Carro på Daladubbeln...

Juste, satt och jobbade stenhårt med designen igår men lyckades få till en stor fet vit ruta som jag inte vet hur jag skulle få bort så jag ska göra om det.


Hejsvejs


Otroligt dålig bild på mig, skyller på att Tilda är fotografen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0