Allmänt babbel Plugg nästa 8 oktober 2011 Ska dock inte plugga spanska, dom böckerna fick stanna i skolan.... Ska istället dyka ner i fysikboken.Hörs sen! Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0