Tjenixentrixen!

Hej!
Kom hem från sjukgymnasten för typ en timme sen och sedan dess har jag funderat över att köpa ett skärmskydd på kameran. Egentligen skulle jag åkt till elgiganten, men jag vet att de troligtvis inte har, så jag skippade det. Pappa ska dessutom skjutsa mig till träningen ikväll så då kan han och jag svänga förbi en annan affär och titta om de har något där. Snart ska jag byta om och sedan ska jag lägga mig och försöka läsa ut en engelskbok så att jag har det gjort. Känns tråkigt att inte Alva eller Lotta kommer ikväll så jag hoppas verkligen att Hannah kommer. Har inte träffat henne på en månad typ, saknar verkligen henne.
Men nu måste jag gå och byta om.
Vi hörs efter träningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0