Alltså, ehm, vad är detta för rubrik, ehm???

HEJ!
Kom hem vid halv tre från skolan. Har  suttit och gjort en liten sak nu och har precis blivit klar. Nu ska jag snart hugga tag i matteböckerna och sedan ska jag fota lite, gjirde en ministudio igårkväll, kanske att jag visar er den! Hursomhelst, kameran fungerar kanon och vädret är tråkigt, haha! Nej men, ikväll ska jag och pappsi åka på orientering, vi får se hur det går. Igår var jag ju ute och fotade så jag tänkte passa på att visa  lite bilder i ett inlägg lite senare. För du måste jag verkligen börja plugga!!

Vi höres och synes!

otrolig dålig webbcam bild, men håller i kameran om nu undrar!

Canon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0