
Ja, igår vid denhär tiden åkte mamma, jag och Tilda och hämtade ut kameran+ ett eos paket.
Jag kan säga en sak, KAMERAN ÄR TYP BÄÄST!
Efter middagen ska jag åka hem till mormor och morfar och visa kameran, men nu ska jag gå ut och ta bilder till designen =) =)
Anonym
fel objektiv dummer

1