Fredaaag

Sitter just nu på nedervåningen och tittar på tv med mamma och pappa. Dom tittar på Skavlan och jag läser bok. Skoldagen idag var jätteskön, först hade vi 40 minuters fysik och sedan fick vi håltimme i 2 timmar och 30 minuter ungefär för våran syslöjdslärare var sjuk. Så först gick vi till Elin i en haltimme och klappade hennes katter,kom inte så bra överrensmed katterna, eller ja, de ville inte sitta i mitt knä, och leksakerna dög inte. Men de var hur söta som helst! Sedan gick vi ner på stan, först köpte, alla typ alla utom jag godis. Sedan gick vi till Hemmakväll för att mina godisråttor till kompisar ville köpa billigare godis. Sedan ville de gå till Ica och köpa ännu mer godis. Sen gick vi vidare till någon mysko affär som sålde skinngrejor för att Julia skulle visa en skinnjacka. Sedan gick vi tillbaka till skolan och satte oss på några bänkar och snackade. Sedan började mina godisråttor ta kort när de hoppade ner för en kant. Sen sa de åt mig och Madde att vara med, vi var tappra som ställde upp tycker jag.  Så vi höll på som galningar opch försökte få ett bra kort iaf. Sedan var vi ju bara tvugna att reta killarna när de kom ut efter att ha haft hemkunskap med Ullis, haha! Enligt Kalle hade det vart hemskt typ. De hade gjort frukost, typ mackor, gröt, filmjölk (alltså de gjorde aldrig filmjölken) Sedan hade det fått äta allt på 8 minuter, haha! Max hade dessutom fått flera hårstrån i filmjölken, haha!! Sedan hade vi  en timme svenska, och så läste vi bara=) Till lunch var det kebab och ris och det var jättegott. Efter lunchen hade vi idrott och Moa och jag gick bara runt, vi hade orientering. Sedan hade vi Engelska och då gick vi igenom läxan och så lyssnade vi på en låt. Galet trevlig/ bra dag alltså! :)
Vad har ni gjort idag??

Just nu sitter jag och chattar med Alva, hon kommer hit imorgon så det blir najs!

Men ska nog avsluta inlägget nu.
Hejsvejs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0