Fredag hela veckan

Hej.
Jag vet att bloggningen inte alls varit bra denna vecka, men ni anar inte hur mycket läxor jag har haft! Snart måste jag sätta igång å plugga till fysik och spanskaprovet också! Idag hade jag min lediga dag (inget plugg, ingenting), när jag kom hem åt jag en risifrutti och laddade över bilder till datorn. Sedan gick jag ut och fotade lite, ni får se resultaten imorgon!

Jag funderar på vad jag ska lägga in mer i desigen jag håller på att fixa. Bilder ska in och en massa annat. Så jag vet, det är bara det att jag inte vet om allt får plats, men det löser sig nog jättebra=)
Nu ska jag nog fixa med designen och sedan gå och soova!!


det är meningen att sista bilden ska vara suddig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0