Hemma från dansen...

INLÄGGET SKULLE PUBLICERATS VID TRE MEN JAG PUBLISERAR DEN NU IAF.

Och ska snart sticka iväg till gymnastiken, förstår igentligen inte hur jag orkar, fast förra terminen var det ju bara en kvart mellan gymnastiken och dansen, vi får vara glada att det är lite mer än en timme i mellan. Vi gjorde en diagonal, sedan började vi på andra dansen och sedan gick vi över till första dansen igen. Nu har jag precis bytt om till gymnastiken som börjar om en timme, men mamma ska åka och ta kort till sitt körkort och så ska vi titta på Tilda som tränar nu.
Har förresten börjat på den nya designen, hittills är jag nöjd, vi får se hur den blir i slutändan. Ikväll så tänker jag faktiskt ta och läsa Manualen till kameran! Har haft den i en vecka ungefär och inte läst manualen än, hehe. Sen måste jag ju plugga också :(
Men nu ska jag fortsätta med designen.
Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0