Hemma hos mormor och morfaar

HEJHEJ!
Befinner mig just nu hemma hos mormor moch morfar och jag har fått upp Kajsa i knät utan att hon morrade =) Hon är lite svårflörtad om man säger så. Har precis gjort klart matteläxan vi har tills på måndag, jag är bra! Sitter även och chattar lite med Elin på FB.  dagen har iaf varit helt ok, inte så tokigt, men engelskan var väldigt tråkig och på svenskan gjorde vi ett "prov" så att special lärarna skulle veta vilka som behöver extrahjälp. På engeskan gjorde vi något tråkigt pappaer, vi skulle skriva olika instrument osv, och så fick vi en läxa!! Bilden var också väldigt tråkig, haha. Vi skulle typ gå ut och leta efter "bilder" Moa och jag hittade olika reklambilder, haha. Fantasibrist? Oh ja! sedan efter lunch så cyklade Moa och jag till badhuset och fick sitta där i typ 45 minuter för att vi inte började förrens 12. 20 och vi vqar där typ 11.30. När vi väl började fick vi simma 200 meter, två längder skulle dessutom vara ryggsimm, det var minst sagt jobbigt, kom under vattnet hela tiden. Ganska jobbigt. Sedan hade vi tre olika "stationer" en där vi skulle hämta saker på botten, en när vi skulle livrädda varandra Moa och jag dränklte typ varandra när vi skulle livrädda för hand, alltså när vi inte hade en livboj emellan oss. Tredje stationen skulle vi kasta ut en livboj till någon, men jag gjorde aldrig det, vi stod på händer istället. Sedan när det var slut duschade vi och sånt där och sedan köpte Moa och jag varsinn chokladboll för pengarna jag hittade efter bilden =) en tjuga hittade jag faktiskt *stolt*
Nu ska jag börja cykla hemåt, i regnet -.-
Men vi hörs före eller efter gymnastiken!


Vackra *hosthost* påskkärringar

Bjuder på några vackra gamla bilder eftersom att jag inte har några andra bilder på denna dator (det är ju mormor och morfars)

Kommentarer
Postat av: cammie

=)

2011-09-01 @ 21:13:26
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg ? :)

Anmäl dig här : http://johannaeriikssons.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

Hoppas du får en bra dag !

2011-09-02 @ 10:55:27
URL: http://johannaeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0