AlaAnna ~ Foto, Vardag & gymnastik~
in the club the club
Hejhej! Just nu sitter jag och är inne på internet från Martinas inimini mobil. Hon har den där minstta experia pro mobilen. Nu börjar tyvärr våran engelska lektion snart så jag måste rusa till skåpet men vi hörs när jag kommer hem har ju bara två femtiominuterslektioner kvar. Hejdååå
tessie

Fin blogg!!

vad gärna med i våran fototävling! :D



http://tessiebella.blogg.se/2011/september/a-litle-competition.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress