Jaaaa!!

Fick precis reda på att vi inte har ngn engelska läxa tills på fredag, hehe=)
Men det var bra tycker jag, för jag har inte börjat plugga än... 
Nu tänkte jag gå och ta lite självporträtt till designen, jag tror att det kommer bli grymt bra. Tänkte filma och lägga ut senare också, kul va?? Det tycker jag iaf. Juste har även passat på att testa min minneskortläsera jag fick i fredags i samband  med kameran, men eftersom att jag har "fel" minneskort så passar inte det till minneskortläsaren, så jag passar på att testa den på minneskortet till andra kameran, alltså den gamla. Den fungerade jättebra! Ska nog köpa en till sån till systemkameraminneskortet, för en sådan varr faktiskt väldigt bra. Rekomenderas. För er som inte vet vad det är så är det som en usb-sticka, meán stoppar in minneskortet i ena sidan och sedan andra sidan i datorn, så slipper man alla sladdar!
Men nu ska jag gå och fota!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0