Mitt liv är i en gitarr

Skojsig rubrik va?
Min mobil föll ner i Moas gitarr här om dagen, därav rubriken :P

Innan jag börjar inlägget tänkte jag påminna er om att jag fyller år imorgon!!

Hejhej bloggen.
Dagen har varit både bra och dålig
Förmiddagen har varit väldigt bra, men jag har varit ganska trött också, men det gjorde inte så mkt, eller jag tror inte det märktes, möjligtvis bara när jag skrev och med k (ock) första lektionen vilket var vid 9, hehe. Dagen har varit väldigt slapp, först sovmorgon till 8.45, sedan hade vi en "SO- Diagnos" med 41 frågor, sedan slutade vi den lektionen, vilket var runt kvart över 10, sedan skulle vi inte äta lunch förrens halv tolv, håltimme♥ Så Moa och jag åkte lite på den dubblaledstången och hade lite roligt. Sedan gick vi ner en trappa och hade lite roligt där. Vi typ skrämde (läs:försökte) varandra och hade likte roligt! Sedan åt vi lunch vid halv tolv, det var jätteäcklig fisk. Men blev fett fettig (:P) runt munnen och det var inte alls gott, inte ens potatisen!!
Sedan hade vi matte och då bröt Kalle av min penna =( Sedan Hade vi svenska och vi skrev ett brev till våran lärare, ganska tråkigt!

Sedan cyklade Moa och jag till pappa och då ringer morfar och säger att han är hemma hos oss och att Tilda är nere på stan med Mia, det är då jag börjar tappa tålamodet. Ett, jag skulle få vara ensamm hemma med Tilda efter skolan på jättelänge (fast nu i efterhand var det brabra att morfar var där, för att bara) sedan att Tilda får åka ner på stan med Mia, hennes lilla hjärtegull. Sedan är jag sur på migsjälv för att jag var småsur när Moa och jag cyklade hem från pappa, förlåt Moa. Men var lite arg på Maria som tar med Tilda ner på stan. Sedan är morfar förkyld så han skulle ju vara hemma och vila och inte komma till oss och vara supeman! Morfar är snäll han, men just nu ligger han på soffan och vilar. Stackarn som är sjuk, och han GICK till oss, han kunde ju ha åkt bil, men men hans val. Vi skjutsar nog hem honom i samband med att vi skjutsar Tilda till gymnastiken. 

Sen när jag kom hem gick jag in i mitt rum och då var min dator BORTA!! Fick typ panik och blev rädd och ledsen. Så jag ringde pappa och frågade om han hade tagit den eller så och han hade lagt den i garderoben för att nhgen skulle se den och typ ta den, haha. Men det var ju väldigt snällt. Sedan råkade jag bli ganska arg på honom idag också när jag gick och frågade efter Tilda, men jag blev ju somsagt sur på Maria, och att han inte ringde och sa att Tilda var på stan, inte för att vi fick ta ngn omväg, men men. Var somsagt inte på humör ett tag idag, men nu är jag glad igen.

Håller på att somna just nu men jag måste verkligen plugga nu.
Det blev ju ett ganska lånbt inlägg, kanske ett för långt inlägg, eller vad tycker ni?
Nu har ju jag berättat vad jag har gjort så då kan ju ni också göra det, genom att lämna en kommentar ♥

Nej nu ska jag plugga.
Ha det så bra så hörs vi senare!!


Jag just nu, var liksom inte beredd på att kortet skulle tas...


mycket bättre, haha!
Tänkte bara visa hur otroligt coolt jag har min skåpnyckel ↓


coolt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0