AlaAnna ~ Foto, Vardag & gymnastik~
Scones
Lite fel ställe på fokus, hehe

Canon eos7D- Canon EFS 18-135 mm IS

Vid tre ställde jag mig och bakade scones, de blev riktigt goda! Nu är jag proppmätt och snart är det middag, hehe.

Nu tänkte jag gå ut och ta lite bilder till designen.

Säg till om ni vill ha receptet!!
Ib

Vilka maffiga scones - ser jättegoda ut! Och vilka superproffsiga bilder...!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress