Sovmorgon till 8.45 =)

Hejhej!
Först och främst, förlåt för dålig bloggning under helgen, men har sprungit orienteringstävling både lördag och söndag, i lördags firade vi även min födelsedag, fick jättemycket fina presenter. I går på orienteringstävlingen så gick det jättebra för mig, hade bara kontroller på stigarna så det var ju väldigt lätt =)

Idag har jag sovmorgon till kvart i nio, så jag ska snart ringa henne och kolla när jag ska komma förbi för er som inte visste det så brukar hon jag och Joanna cykla tillsammans till skolan varje dag, typ. Idag hade jag även tänkt ta med en tioa eller så till skolan så att jag kan köpa mig något gott i kiosken som finns där jag går i skolan, brukar alltid svälta ihjäl lite halvt. 

Jag har inte så mkt mer att säga så jag tänkte börja avsluta inlägget nu och försöka koppla ihop en liten sak=) 
Hejdå!
Ha en bra dag=)

 
Tumme upp för sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0