Ursch för alldeles för tidiga mornar!!

Klockan är liksom bara sju! Helt otroligt, skulle gärna döva och vakna nu istället för 6... Idag blir det nog en ganska kort dag, vi har två ämnen ett som jag inte kommer ihåg och engelska. Sedan ska vi äta lunch då såklart, och sedan får vi hoppa över spanskan och istället åka till badhuset och göra sånt där typ test eller vad vi nu ska kalla det. Det blir nog jättebra iaf, bara vi inte ska boxera varandra, jag tror det var Fille och jag dom boxerade varandra i femman, och vi typ dränkte varandra, haha! Men nu aja jag gå och klä på mig, har fortfarande pyamas på mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: MacBooks, så Mac.

2011-09-01 @ 07:22:49
URL: http://nilsssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0